Lycée Ermesinde

Lycée public autonome à plein temps

Stäerkte viru Schwächten

Lycée Ermesinde

Lycée public autonome à plein temps

Témoignages

“LEM ist ein Ganz-Tags-LycĂ©e, welches sich stark von anderen LycĂ©es unterscheidet, da das LEM im Vergleich zu anderen Schulen ein extrem buntes und wechselhaftes Schulsystem hat, in dem ein GroĂźteil der Schulzeit fĂĽr die Festigung der SchĂĽler und ihrer Interessen reserviert ist”. (Viljami, 13 Jahre

 

“Fir mech ass de LEM eng gutt Schoul, ech fannen dass eise System, dee ganz anescht ass wĂ©i an den anere Schoulen, ganz interessant an och gutt ass. D’SchĂĽler lĂ©iere selbstänneg ze sinn a selwer eens ze ginn. All SchĂĽler ka seng Talenter a sengem Beräich weisen a benotzen”. (Sara, 15 Joer)

 

“FĂĽr mich bedeutet das LEM Teamwork, Respekt und Lust ein Ziel zu erreichen”. (JosĂ©, 13 Jahre)

 

« Pour moi, le LEM signifie avoir l’opportunité de dĂ©couvrir ses propres forces et faiblesses et de travailler dessus ».  (Isaline, 14 ans)

 

“Fir mech ass de LEM eng Schoul wou ech moies hikommen an owes net mĂ©i wĂ«ll heemgoen, well et mer sou gutt gefält”. (Malaury, 13 Jahre)

 

“To me, Ermesinde is a school where you can express your passion for something without fear, study the depths of a certain domain and get to know many others”. (Guinevine, 15 years)

 

“FĂĽr mich bedeutet das LEM sich mit seinen Stärken, Schwächen und Interessen auseinander zu setzen, um schon im jungen Alter herauszufinden was einem liegt und SpaĂź macht”.  (Bianca, 18 Jahre)

 

“De LEM ass fir mech eng Schoul, mee net nĂ«mmen… Ech verbrĂ©ngen normalerweis de grĂ©issten Deel vu menger Zäit do an en ass dofir och eng Plaz wou ech mech sĂ©cher fillen”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“De LEM ass ee LycĂ©e wou s de deng Stäerkten an deng Interesse fĂ«rdere kanns. Et huet ee mĂ©i Fräiheeten, awer och vill Verantwortungen”. (Meo, 12 Joer)

 

“LEM bedeutet fĂĽr mich die Möglichkeit jeden Tag Erfahrungen fĂĽrs Leben zu sammeln”. (CĂ©lie, 16 Jahre)

 

“LEM bedeutet fĂĽr mich die Möglichkeit zu haben seine Stärken und Schwächen herauszufinden und daran zu arbeiten”. (Julia, 14 Jahre)

 

“To me, LEM means being able to attain academic and life knowledge as well as having the ability to be creative in a supportive environment”. (Annie, 15 years)

 

“De LEM erlaabt de Kanner sech schonn op 7e op hir Interessen ze fokussĂ©ieren an dĂ«s auszebauen. Ausserdeem eliminĂ©iert en de schlechte Prinzip vu Frontalcours a brĂ©ngt engem scho frĂ©i autonoomt Schaffe bäi”.  (Pit, 16 Joer)

 

« Au Lem, on t’encourage à travailler sur tes forces. Le LEM t’apprend égelement des compétences essentielles pour la vie comme la planification et le travail autonome ». (Isaline, 14 ans)

 

“Éischtens fannen ech dass de LEM seng SchĂĽler besser op d’Liewen no der Schoul virbereet, duerch lauter kleng Saachen, dĂ©i eis dozou brĂ©ngen iwwert eis Zukunft nozedenken a mĂ©i autonom ze ginn. Ech hunn och dat Gefill, dass an dĂ«ser Schoul d’Proffen an d’Spezialisten sech mĂ©i op d’SchĂĽler persĂ©inlech fokussĂ©ieren, wĂ©i an anere Schoulen – notamment am Tutorat. Ech fanne persĂ©inlech, dass d’Leit sech mĂ©i Zäit huele mat de SchĂĽler”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Im LEM wird gemeinsam mit dem SchĂĽler auf seine Zukunft, auch nach dem Abschluss, hingearbeitet. Es wird sehr individuell auf jeden SchĂĽler geachtet und versucht ĂĽber die ganze Schulzeit hin, gut begleitet, die berufliche Karriere zu erarbeiten” (…) (CĂ©lie, 16 Jahre)

 

“Our school gives us the opportunity to find our truest self and explore various interests thanks to the many available activities which is rather uncommon to happen in other schools”. (Annie, 15 years)

 

“Fir mech ass et wann nom Wanter an nom Reen d’Sonn eraus kĂ«nnt an de Gaart blĂ©it an all d’SchĂĽler eraus lĂ©iere ginn an ee richtegt Campusliewen entsteet”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Meine schönsten Erfahrungen sind die tollen Veranstaltungen. Jedes Jahr wird eine Vielzahl an groĂźen und aufwendigen Veranstaltungen organisiert”. (Bianca, 18 Jahre)

 

“Ich finde die kollegiale Atmosphäre im LEM macht die alltäglichsten Dinge zu wunderbaren Erlebnissen. Sowohl in den Pausen als auch in den Entreprisen und im Unterricht gibt es immer was zu lachen und zu erleben. Ich könnte mich also gar nicht auf eine schöne Erfahrung festlegen”. (CĂ©lie, 16 Jahre)

 

“My most memorable moment in our school must’ve been the day of our first Lemon Air Festival, where I had much fun with many friends and felt the most comfortable”. (Annie, 15 years)

 

“De LEM huet mir gehollef mĂ©i selbststänneg ze schaffen a mech ze trauen virun deenen anere SchĂĽler e Projet ze presentĂ©ieren”. (Camille, 13 Joer)

“De LEM huet mir gehollef mĂ©i onofhängeg an organisĂ©iert ze schaffen”. (Iris, 13 Joer)

 

“Wie gesagt, ich habe im LEM viel mehr Freiheit. In meiner alten Schule war alles relativ linear gestaltet, und man hatte kaum Zeit, persönliche Interessen in der Schule zu entwickeln. Dadurch konnte ich viele andere Sichtpunkte entdecken, die ich zuvor verworfen hatte”. (Viljami, 13 Jahre)

 

“De LEM huet mir gehollef, dass ech besser virun anere Leit schwätze kann an dass ech mei selbststänneg sinn”.  (Lena, 14 Joer)

 

“Am Ufank vu 7e, wĂ©i ech dĂ©i Ă©ischte KĂ©ier an der AssemblĂ©e geschwat hunn, hat ech mega Angscht an hu souguer geziddert. Elo hunn ech keng Schwiiregkeeten dat ze maachen”. (Sara, 15 Joer)

 

“Eise LycĂ©e huet mer bäibruecht zesummenzeschaffen, wat ech frĂ©ier wierklech net gär gemaach hunn, mee mĂ«ttlerweil mĂ©cht et mer Spaass”. (Giulia, 14 Joer)

 

“Doduerch dass ech vill un den TRAPEe geschafft hunn, sinn ech vill besser an dem fräi an kreative Schreiwe ginn. An ech gi vill besser domadder eens virun der Klass ze schwätzen”. (Pit, 15 Joer)

 

“Säit ech am LEM sinn, sinn ech net mĂ©i esou schei. Ech traue mech mĂ©i haart ze schwätzen a sinn generell mĂ©i couragĂ©iert ginn. An ech sinn och mĂ©i selbstbewosst ginn, zemools well ech am Theater sinn”. (Mia, 13 Joer)

 

« Le LEM m’a fait rĂ©aliser que j’étais dĂ©sorganisé et que je devais travailler lĂ -dessus. Une annĂ©e plus tard, je n’ai plus ce problème car je suis mieux structurĂ©e ».  (Isaline, 14 ans)

 

“Virdrun hat ech Angscht meng Iddien virzeschloen, well ech Angscht hat di aner kĂ©inten dat schlecht fannen. Lo hunn ech gelĂ©iert dass ee sech trauen muss seng Iddie virzeschloen an dass et net schlĂ«mm ass, wann di aner net averstanen domadder sinn”. (NoĂ©mie, 13 Joer)

 

“Like most people, I didn’t know what I wanted to do later in life. Through experience and new discoveries, Ermesinde helped me find what we call “projet personnel”. (Guinevine, 15 years)

 

“Unser Schulsystem hat mich gelehrt selbständiger zu werden. Auf 7ième ist mir das noch schwergefallen, doch im nachfolgenden Jahr hat sich das alles geändert”. (Bianca, 18 Jahre)

 

“Meng grĂ©issten Angscht wĂ©i ech an de LEM komm sinn an ee Grond firwat ech an dĂ«se LycĂ©e komm sinn war d’autonoomt LĂ©ieren. Ech hat Ă«mmer Angscht dass wann ech an eng Schoul gĂ©ing goen dĂ©i schonn um 14 Auer oder um 15 Auer fräi huet, dass ech mech dann doheem net zesummerappe kĂ©int fir ze lĂ©ieren. Eng Ganzdagsschoul mat Etuden, dĂ©i verhĂ«nneren dass ech Ă«mmer no der Schoul eleng sinn, ass fir mech ideal. A schliisslech huet de LEM mir mat ville Saache gehollef an et war eng vu menge beschten Entscheedungen dohinner ze goen”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“De LEM huet mech mĂ©i selbstbewosst gemaach”. (Sookie, 12 Joer)

 

“Ich denke der LEM hat mich vor allem bei der Gestaltung meiner beruflichen Zukunft unterstĂĽtzt, mir eine Menge Angst genommen und mir geholfen meine Stärken und Interessen zu entdecken”.  (CĂ©lie, 16 Jahre)

 

“Diese Schule hat das Problem rauszufinden was ich wirklich will, gelöst. Ich weiĂź jetzt was ich will, was meine Träume und Ziele sind. Sie hat mir jedoch ebenfalls gezeigt was ich auf jeden Fall nicht machen möchte und ich denke dies ist ebenfalls gut zu wissen um irgendwann den richtigen Beruf auszuĂĽben und glĂĽcklich zu sein”. (Julia, 14 Jahre)

 

“I never thought I would be able to speak in front of a big audience but this problem of mine vanished over the past years thanks to the many presentations which I held in class as well as those I held for our Chelsea Studios Events”. (Annie, 15 years)

 

“Einfach well et vill Fräiheet gĂ«tt fir den eegene Stonneplang selwer kĂ«nnen ze gestalten an een doduerch och lĂ©iert selwer eens ze ginn”.  (Camille, 13 Joer)

 

“Ech gĂ©if engem anere SchĂĽler de LEM virschloen, well de LEM eng Schoul ass, dĂ©i dech prett op deng Zukunft mĂ©cht an du lĂ©iers do Saachen dĂ©i s du net an enger anerer Schoul lĂ©iere kanns”. (Sara 15 Joer)

 

“LEM provides great support in orientation and will help you acquire various skills, whether they are academic or not. In Ermesinde, you benefit from the presence of many professionals in many different domains, which can help you understand the real side of work life”. (Guini, 15 years)

 

“Ech gĂ©if engem anere SchĂĽler de LEM virschloen, well een duerch d’Entreprisen an den TRAPE d’MĂ©iglechkeet huet, seng Interessen erauszefannen, wat engem dobäi hĂ«lleft erauszefanne wat ee spĂ©ider eng KĂ©ier wĂ«ll maachen”. (Ines, 14 Joer)

 

“De LEM gĂ«tt engem d’Gefill net eleng am Schoulsystem ze sinn. En hĂ«lleft engem frĂ©i sech di richteg Froen ze stellen a begleet ee wärend senger Schoulkarriär. Et ass Ă«mmer een do fir engem seng Froen ze beäntwerten, et fillt een sech ni verluer”. (Charlotte, 16 Joer)

 

“Ich denke der LEM bereitet einen einfach perfekt auf die Zukunft vor. Er bietet besonders jungen SchĂĽlern Platz sich selbst zu finden und seine Leidenschaften zu entdecken und lehrt dabei Verantwortung und Selbstdisziplin. Es wird zu Gunsten der SchĂĽler und nicht gegen die SchĂĽler gearbeitet und man hat das GefĂĽhl gut aufgehoben zu sein und unterstĂĽtzt zu werden”.  (CĂ©lie, 16 Jahre)

 

“Ich wĂĽrde anderen SchĂĽlern das Ermesinde vorschlagen, um ihnen zu zeigen, dass Schule nicht nur lernen und Stress bedeuten muss, sondern man ebenfalls SpaĂź in der Schule haben kann, seine Träume verwirklichen, und unbezahlbare Erinnerungen sammeln kann”. (Julia, 14 Jahre)

 

“I would recommend LEM to anyone since I am convinced that no other school puts this much value on the unlocking of one’s full potential as well as the individuality of every single student which is the perfect environment to spend the following years”. (Annie, 15 years)Â